En ny start

Hej bloggen och vänner!
Som ni alla märkt så har min blogg haft ett uppbrott i flera månader. Och det har helt enkelt handlat om att vissa personer som varit indirekt inblandade i mitt liv inte varit riktigt ärliga och jag ville inte att de skulle få ta del av det som händer i mitt liv. Men nu känner jag att ingen kan förstöra nånting längre.
Mycket har hänt och mycket har förändrats. Allting är påväg till det bättre, även om allting faktiskt har varit bättre än på länge :)

Jag har haft en del projekt liggande på hyllan som väntat på att få komma igång igen. Dvs, allt som har med kreativitet att göra. Sånt som får min själ att må bra.
Så nu börjar vi om från början.

Välkommen till inlägg ett i min återskapade blogg om mitt liv och mina kreativa skapelser.
Mitt första projekt för bloggen är att skriva en liten novell om de senaste månaderna. Och även ett inlägg om min pojkvän som är väldigt speciell och som jag äntligen har det väldigt bra med :)

Det känns skönt att vara tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Serra

Hej Ida!!



Fint att du börjat blogga igen, och kul att du följer min blogg... Och tack för länken. ;)



Imorgon tar jag flyget till Nicaragua och då börjar äventyret på riktigt.



Så sjukt spännande!!



Ta hand om dig.



Kram!

2010-03-06 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0