Inte många dagar kvar nu

Jocke fyller år snart och jag har planerat en massa skoj. Jag tror att han kommer känna sig väldigt överraskad och glad över det som kommer att hända :)
I och med att han eventuellt sitter och läser det jag skriver så ska jag inte avslöja allt för mycket. Det kan ju bli en rolig överraskning för er läsare också ;)

Har en hel del projekt som jag sa i ett inlägg innan. Jag underhåller ett forum, bloggar här, planerar event och letar lägenhet. Samt att jag jobbar på Ica och gör allt och lite till. Från att ha bara suttit i kassan så lär jag upp nya medarbetare som sk fadder, står i kundtjänst/informationen, är medlem i kassarådet och har möten titt som tätt med cheferna och berättar vad som händer tillsammans med andra kollegor.
Ibland kan jag känna att det blir lite mycket, speciellt när man jobbar andra tider än sin pojkvän.

Vi har blivit som ett sånt där gammal par som behöver vara med varandra hela tiden. En dag utan varandra och vi saknar varandra alldeles för mycket. Vi pratar i telefon minst 5 ggr om dagen när vi är ifrån varandra.
Jag har blivit en sån som jag aldrig trodde att jag skulle bli. Men jag antar att det är såhär det blir när man känner att man verkligen funnit varandra och trivs ihop. Man blir som en familj på en gång som håller ihop.
Det sköna är att vi verkligen kommer överens, inge tjaffs om vem som ska städa eller diska. Vi gör allting självmant. Och vi bråkar väldigt sällan (visserligen är det jag som gnäller mest när han gör något som kanske inte varit så jättebra). Men vi pratar alltid om allt och löser det :) Det är inga konstigheter :)

Det bästa är att han känner, liksom jag, att vi kommer att hålla livet ut. För allting känns så himla bra. Och jag blir förvånad varje gång han nämner att vi borde köpa ringar :) Jag har aldrig nämnt nånting om att förlova oss eftersom jag varit det tidigare och inte gillade läget riktigt, samtidigt som att han sagt flera gånger tidigare (innan vårat förhållande) att han inte ville förlova sig heller. Att han inte vill binda sig på det sättet. Men det verkar ha förändrats nu när han springer runt på Guldfynd och kollar haha ^^  Me like!



Här är några ringar som passar oss, lite grekiskt inspirerat sådär :) 
(vi älskar nämligen grekisk mytologi och symboler)


Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi =) det där mönstret på ringarna kallas för meanderslinga ;)

2010-03-07 @ 15:41:30
URL: http://camenskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0